[List] Залуу эмэгтэй айдолуудын “Жүжигчний ур чадвар”ыг жагсаавал+Нэтизенүдийн сэтгэгдэл

1002664_381890411951834_339830136_n
Танд таалагдвал сэтгэгдлээ бичээрэй~

Sooyoung: A

Suzy: B

Yewon: A-

Naeun: B

IU: B+

Sulli: B+

Eunji: A

Uee: A-

Seungyeon: D

Seolhyun: C-

Eunjung: C

Yoona: B

Jooyeon: D

Jiyeon: B+

Jessica: F

Yuri: C-


  1. [+119, -56] Мэдээж Sooyoung Yoona-аас илүү миний нүд буруу хэлээгүй байх. Yewon кинонд их тоглоогүй юм мөртлөө дээгүүр үнэлэгдэж. Suzy Han Seungyeon-асс доогуур үнэлэгдэх ёстой байсан магтууштай гэвэл F. IU A авч болох юм…
  2. [+104, -47] Yoona 7 наснаасаа эхэлж жүжгэлсэн шүү дээ тэхдэл түүнд ямар ч шийдэл алга. Би Prime Minister and I үзэж байхдаа үнэндээ л ямар ч шийдэл байгаагүй.
  3. [+62, -14] Jessica F авлаа гэжүү???
  4. [+48, -14] Jung Eunji – Reply д сайн жүжгэлсэн.Son Naeun – Kim Soo Hyun-ийн “Childless Comfort” кинонд сайн тоголсон. Би IU-ийн фэн биш л дээ тэхдээ түүний жүжиглэлт сайн байсан жүжиглэлт нь дундаас дээш байсан.
  5. [+46, -45] Би бүгдэнтэй нь санал нийлж байна гэхдээ IU B+ авлаа гэжүү? Би бодохдоо тэр илүү өндөр оноо авах ёстой.
  6. [+45, -9] Suzy хөөрхөн царай зүстэй гэвч түүний жүжиглэлт Architecture 101 ㅋㅋㅋгэж бодсон. Тэр бүхэлдээ царай зүсний тухай.
  7. [+35, -9] Би бодохдоо IU, Eunji & Sooyoung нар бусдаасаа хамгийн шилдэг нь
  8. [+28, -13] Uee бусдаасаа энэ зэрэг харьцуулагдахаар биш. Тэр яагаад зөвхөн A-авав?
  9. [+24, -24] A: IU, Sooyoung, Eunji B: Uee, Yewon, Jiyeon C: Suzy, Naeun, Sulli Бусад д нь ямар ч шийдэл байж болно
  10. [+23, -6] Хэрвээ Jessica F авж байгаа бол Suzy ч гэсэн Fавах ёстой
  11. [+22, -5] Suzy B авсан гэжүү????????? Тэр доогуур үнэлгээ авах ёстой байсан.
  12. [+22, -11] Би бодохдоо Sooyoung, IU бас Uee нар хамгийн шилдэг нь. Би Sooyoung хараад их гайхсан яагаад гэвэл тэр үнэхээр сайн байсан. For Uee-гийн хувьд түүний нүүр царай нь After School-ийн гишүүн байснаас жүжигчин байвал дээр. Би IU-ийн хувьд санаа зовж байна тэр сайн байсан. Бусад үлдсэн нь so-so… Их олох хүмүүс Jung Eunji-ийн жүжиглэлтийг магтдаг яагаад гэвэл тэр зөв зан чанараа сонгосон. Тэр That Winter-д mediocre болсон.
Хариулт үлдээх

