Блогийн 100 дахь өдөр♥ + Бонус

tumblr_mn31uwmCbz1rs68xto1_1280.jpg

Блог маань нээгдээд 100 өдөр болж байна!!

598860_447332195335234_1776102948_n_larg

Бид үнэхээр баяртай байна хэлэх үг ч алга мөн бүх Sooyoungsters-ууддаа баярлалаа~ Монголын Sooyoungsters маш олон болог!!

tumblr_mncwtr0qnf1rtcsg1o1_250.pngtumblr_mncwtr0qnf1rtcsg1o2_250.pngtumblr_mncwtr0qnf1rtcsg1o3_250.pngtumblr_mncwtr0qnf1rtcsg1o4_250.pngtumblr_mnhb0sjNo21splxbeo2_1280.jpg

HAPPY BIRTHDAY OF 100 DAY!!tumblr_mo308acc2F1suumrho5_1280.jpgtumblr_mo308acc2F1suumrho1_1280.jpgtumblr_mo308acc2F1suumrho2_1280.jpg

Бонус мэдээ GG “Wait A Minute” монгол хадмал Энэ дууны үгийг уншвал яг амьдралд тохиолдож байсан зүйлтэй адил (админ миний бие ийм юмтай учирсөөн :3)

Яагаад ийм хэцүү юм бэ? Чи нууцаар дүүрэн юм

Би муу эмэгтэй байсан ч одоо өөрчлөгдсөн юм шиг санагдаж байна

(Чамайг барьж чадах юм шиг) Чамайг алдчих юм шиг нууцлаг мэдрэмж

(Түлх) Тэгээд тат (Эргүүл) Чанга атга цаг алга Come on Now

Oh my Gosh Чиний үйл хөдлөл нууцлаг дохио

Ганцхан удаа наанаа зогсоод хайраа илчлээч

Харанхуй шөнө ч чиний тухай бодлууд намайг унтуулахгүй юм

Түр хүлээ, бүгдийг зогсоож надруу эргээд хараач

Толгой эргмээр юм, миний ертөнц чамаар дүүрчихсэн

Нүдээ аних үед хоолой чинь чихэнд сонсогдоно

(Чамайг барьж чадах юм шиг) Чамайг алдчих юм шиг нууцлаг мэдрэмж

(Түлх) Тэгээд тат (Эргүүл) Чанга атга мэдэхгүй юм Don’t Know how

Oh my Gosh Чиний үйл хөдлөл нууцлаг дохио

Ганцхан удаа наанаа зогсоод хайраа илчлээч

Харанхуй шөнө ч чиний тухай бодлууд намайг унтуулахгүй юм

Түр хүлээ, бүгдийг зогсоож надруу эргээд хараач

Мэдэх юм шиг хэрнээ мэдэхгүй юм чи надад хайртай юу?

Зөвшөөрөхөөс өөр арга байхгүй эр хүн шиг байж надад хэлээч

Oh my Gosh Өнөөх муу охинд юу тохиолдсон бэ

Oh my Heart Зүрх минь хурдан хурдан цохилно

Ганц инч ч битгий хөдлөөрэй намайг өөртөө дурлуулчихаад орхиод чи хачих гээв?

Надруу хараач би одоо яах вэ би чамд үнэхээр дуралчихсан бололтой

Чиний инээмсэглэлд  чинь хэдийнэ төөрчихсөн Lost in Your Love

Наддаа зөөлнөөр хэлээч чамд ч бас ийм мэдрэмж төрсөн үү?

Зүгээр л түр хүлээгээч..

 

2 thoughts on “Блогийн 100 дахь өдөр♥ + Бонус

Хариулт үлдээх

