[FF] ★CINDERELLA’S SISTER★ 1р хэсэг

Saranghae Choi Sooyoung Wallpaper

Өдөр бүр нэгэн хэвээр үргэлжлэнэ. Өглөө бүр муухай чанга дуутай сэрүүлгээр сэрнэ. Хөшгөө нээгээд сайхан амьсгаааваад өөртөө “Өнөөдрийг бусад өдрөөс өөрөөр угтанаа!” гэж хэлээд цайгаа ч уугаагүй гэрээ цэвэрлэхээр боллоо. Сэтгэл санаа сайхан байхад гэнэт утас дугаран, хэн юм бол гээд хартал мөнгө хүүлэгчид залгаж байлаа.

Энэ муу мөнгө хүүлэгчид 2 жилийн турш манай гэрийхэнтэй наалдаж байгаа. 2 жилийн өмнө аав сайхан санаа бнаа удахгүй бид баяжих болно гэж хэлээд мөнгө зээлээд харин тэр баяжуулах бизнэсс нь дампуурсан даа. Гэвч мөнгийг аав төлөх байтал би төлдөг нь харамсалтай.. Би ээж ааваасаа тусдаа гарсан ганц бие л бүсгүй!!

Хааяа би өөрийгөө үзэн яддаг! Яагаад заавал.. Яагаад надад.. гэж байнга бодон хэлдэг *гутрах

Гэрээ цэвэрлэж дуусаад мөнгө хүүлэгчид рүү явлаа. Тийшээ явах зуур би замдаа мөрөөдлийнхөө мэргэжилээ харан зогсоно. Тэр бол ‘Загвар Өмсөгч’. Би багаасаа загвар өмсөгч болхыг хүсдэг байсан харин одоо бүр мөрөөдөл болсон эсвэл зөвөөр хэлэх юм бол “БИ ЗАГВАР ӨМСӨГЧ!”гэж гудамжинд чанга орилох үед хажуугаар явж байсан хүмүүс гайхан харна. Нэгэн танихгүй залуу яриа өднө

??: Хүүе бүсгүй та зүгээр биз? Та загвар өмсөгч биш зүгээр захын ажилтан биш юм бишүү *шоолох

Би: Хөөе хүнгуа хэн болчоод намайг доромжлоод байгаан? Тийн тэгээд би загвар өмсөгч биш тэгээд юу гэж *бухимдах

??: Уучлаарай бүсгүй гуа та өөрөө л гудамжинд ганцаараа самбар харчаад Би Загвар Өмсөгч гээд орилоод байхаар чинь таныг би зүгээр үү гэж л асуулаа

Би: Би зүгээр бүр эв эрүүл байна *муухай харан явах

??: Хөөе бүсгүй таныг хэн гэдэг юм танилцийлдаа

гэж хэлээд араас нь даган гүйлээ

??: Та түр хүлээж байлдаа 2лаа танилцаад учраа олы

Би: 1т би одоо завгүй бн 2т намайг доромжилсон хүнтэй би харьцах дургуй алив холдож үз *түлхэх

Залуу гайхан миний ардаас дагаад л байлаа би жоохон сэжгэлж байгаад гэнэт гүйн зугтлаа тэр ч мөн намайг даган гүйж байна.

Би: тэр муу хөгийн новш яах гээд араас хөөгөөд бнаа ашшш

Би үнэхээр хурдан гүйсэн гэвч тэр бараг үгүй ээ шууд намайг барисан би зөндөө болиулах гэж зөрүүдлээд ч би тэрнийг яаж ч чадаагүй, үнэхээр дулаан хүчтэй гар..

??: Чи ч бас эмэгтэй гэсэндээ хурдан гүйж байна шүү

Би: Чи надаас юу хүсээд бган намайг зүгээр явуул

??: Танилцхаас нааш явуулахгүй намайг Гикван гэдэг харин чамайг? Чиний нэрийг мэдхийг хүсэж байна шүү

Би: Би тийм амархан хэлчих юм шиг байна уу

Гик: Чи хэлнэ эсвэл чи хүсээд байгаа юмуу?

Би: OMG!! Гаж амьтан замаас зайл!!!

Гик: Тэгвэл одоо нэрээ хэлээд намайг дагаад яв

Би: Ашш Чүэ Сүүёон СүүүүЁооон шүү одоо болсон биз дээ *утас нь дугарах

Би: Ашш би ажилтай гэдгээ мартаж энэ муугаас болоод одоо нөгөөдүүл нь утасдаад салахгүй ээ

Гик: Ажилдаа явах гэж байгаа юмуу Чүэ СүүүЁооон гуа 🙂 Баяртай *малийх

Эхний хэсгийг жоохон бичлээ дараачийн хэсгийг харж байж болно цаашаа үргэлжлүүлэх үү? Таалагдсан бол лаяк мөн сэтгэгдлээ бичээрэй~

One thought on “[FF] ★CINDERELLA’S SISTER★ 1р хэсэг

Хариулт үлдээх

