[OneShot] Одоо ч гэсэн би чамд Хайртай

image

Анхны OneShot-оо хүргэж байна.

Орой

Хичээлээсээ гэртээ орж ирээд байхад аав минь юу болсон юм мэдэхгүй шууд загниж уцаарлана.

Би: Ёооо би яасан юм дуугуй бай л даа ядаргайтай юм.

(өрөөнийхөө хаалгыг савна)

23:00

Аав ээжийд учир байдлыг ховлосон бололтой ээж бас л хүрж ирж хэрүүл эхлүүлнэ. Би яах ч арггагүй болоод яг л пулемёт шиг болсон байлаа. Шөнө орондоо зөндөө уйлан сүүлдээ тэвчиж чалдахгүй гадуур хувцсаа өмсөөд гарна.

Шөнө 3:00

Өвлийн шөнө бсн болохоор гадаа хүйтэн салихаар үлээнэ. Гадаа байх зуураа зөндөө юм бодно. Гэтэл гэнт… орцны хаалганаас хэн нэгэн нохойтогоо гарч ирнэ. Тэр залуу Ким Минсок гэгч хүн байлаа.

Түүнийг гарч ирэхэд би нилээн гайхан дараа нь ойртож ирэхэд нь нилээн сандарлаа.

Минсок: Сайнуу шөнийн мэнд? хха

Би: Сайн сайн ингэхэд чи яагаад шөнийн 3 болчоод байхад унтахгүй гадаа гарч ирж байгаан бүр нохойтогоо?

Минсок: Гэрт нохой орилож хуцаад гэрийхнийг унтуулахгүй тэгээд салхинд гаргаж ирээд жоохон ядраажаагаад унтуулдымуу гээл харин чи яагаад өөрөө унтахгүй энд урвайцан байж байгаан?

Би: Гэр бүлийн хямрал болоод тэгээд уур хүрээд гадаа салхинд гайгүй байх юм болуу гэж бодоол. Би энэ гэрт хэрэггүй юм шиг байна өө хүн бүр л үзэн ядаж харааж найз гэж дотно намайг ойлгодог найз байхгүй энэ төрөлдөө би хэнд ч юу ч биш гэдгээ мэдлээ.

(Минсокийн мөрийг дэрлэн уйлах)

Минсок үнэхээр гайхан сандрах

Би: Битгий тэнэг юм бодоод бай зүгээр гутарсандаа болоод л зүгээр мөрийг чинь дэрлэж байна

(утсаа асаан чихэвчээ зүүгээд дуу соносхоор болов)

Минсок: Сүүёнаа чи намайг сонсож байна уу?

(Сүүён нэг талынхаа чихэвчийг зүүлгүй орхисон байлаа. Дуугуй царайлна)

Минсок: Чи намайг сонсохгүй байгаа тийм үү? Би чамд энэ завшааныг тохиолдуулан ганц хоёр юм хэлэх гэсэн юмаа. Үнэн дээ бол би чамайг зөндөө мэднэ. Нэг байрны найзууд найзлаад 3н жил болж байна. Тэгээд 2 жилийн өмнөөс эхлээд байрны андууд бид хоёрыг холбодог байсан. Надад бол үнэхээр сайхан байсан яагаад гэвэл чамд бараг өөрийн сэтгэлээ илчилсэн юм шиг санагддаг байсан шүү. Харин би одоо ч гэсэн чамд ХАЙРТАЙ шүү.

Би: БИ Ч ГЭСЭН ЧАМД ХАЙРТАЙ! гэж хэлээд шууд Сүүён Минсокийн уруул дээр үнсэнэ. ♥

Харин энэ үед тэднийг үнсэлцэж байх үед цас орж эхлэнэ.

Сэтгэгдэл үлдээгээсээ гэж хүсэх байна~

One thought on “[OneShot] Одоо ч гэсэн би чамд Хайртай

Хариулт үлдээх

